SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.15 número68Pertinencia de la tutoría: carrera administración de empresas de la Universidad Metropolitana del EcuadorEducación y sociedad. Latinoamérica y la realidad colombiana índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Articulo

Indicadores

  • No hay articulos citadosCitado por SciELO

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Conrado

versión On-line ISSN 1990-8644

Resumen

AYCART CARRASCO, Francesco. Inverted learning as an approach for university educational quality in Ecuador. Conrado [online]. 2019, vol.15, n.68, pp. 14-21.  Epub 02-Sep-2019. ISSN 1990-8644.

Society continues changing and maintain that dynamic of change. Technologies have actively entered the world, generating new dynamics of communication and learning for education and today in the XXI century it remains a challenge and a necessary culture for its actors that organize, facilitate and build the knowledge required by programs and society.

Palabras clave : Inverted classroom; educational technology; learning; higher education.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )