SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.38 número3La contextualización del Análisis Matemático en la Matemática escolarEl trabajo del profesor principal de año en la formación integral del graduado en Ciencias Técnicas índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

  • No hay articulos citadosCitado por SciELO

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Revista Cubana de Educación Superior

versión On-line ISSN 0257-4314

Resumen

GARCIA-ANCIRA, Claudia. Learning Style Models as Tools and Techniques for Enhancing Students’ Performance. Rev. Cubana Edu. Superior [online]. 2019, vol.38, n.3, e17.  Epub 01-Dic-2019. ISSN 0257-4314.

In this paper, different views on learning styles, held by several authors, are briefly examined. Additionally, some learning style models are described for students to be classified according to their style of learning. Among these models are the Felder-Silverman (1988) learning style model, and Fleming and Colleen (1992).

Palabras clave : learning style models; learning strategies; university students.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )