SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.16 issue3Towards a new organizational culture: the culture of knowledgeHuman or person management in the construction of knowledge societies author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Indicators

  • Have no cited articlesCited by SciELO

Related links

  • Have no similar articlesSimilars in SciELO

Share


ACIMED

Print version ISSN 1024-9435

Abstract

PEREZ GONZALEZ, Yudeisy  and  MOLINA MOREJON, Victor. Elementos teóricos-conceptuales útiles para comprender las estrategias y la mercadotecnia de los servicios. ACIMED [online]. 2007, vol.16, n.3. ISSN 1024-9435.

Se expone un conjunto de elementos teóricos sobre estrategia y mercadotecnia de servicios útiles para la comprensión de las bases de esta actividad en la empresa. Se estudian los aspectos estratégicos de la administración de servicios, el marketing de los servicios; así como la mezcla de mercadotecnia, entre otros aspectos de interés.

Keywords : Mercadeo; servicios.

        · abstract in English     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )