SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.9 número4Efectos psicosociales de las drogas de tipo legal. Prevención y educación índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

  • No hay articulos citadosCitado por SciELO

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Revista de Ciencias Médicas de Pinar del Río

versión On-line ISSN 1561-3194

Resumen

QUINONES SOTO, Eliana et al. The role of tutors in the new pedagogical model, 2004. Rev Ciencias Médicas [online]. 2005, vol.9, n.4, pp.3-9. ISSN 1561-3194.

The training at High Medical Education is an always present aspect on the pedagogical staff at charge of this honourable mission and it also represents a significant aspect in the process of Health Technology emergence in the New Pedagogical Model; in our work we will expose the social factors which benefit from the deep pedagogy as a science within the major and its importance for the formation of tutor professors which is considered an important aspect of the New Pedagogical Model based on the tutelary teaching from second year on.

Palabras clave : TUTOR; HEALTH TECHNOLOGY; TEACHING; HEALTH EDUCATION.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons