SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.9 número3MÉTODOS DE FISCALIZACIÓN PARA CONTROL EXTENSIVOEL PAPEL DE LA COLABORACIÓN INTERNACIONAL Y LA VINCULACIÓN UNIVERSIDAD-EMPRESA EN LA TERMINACIÓN DE LOS RESULTADOS CIENTÍFICOS índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

  • No hay articulos citadosCitado por SciELO

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Revista Universidad y Sociedad

versión On-line ISSN 2218-3620

Resumen

ROJAS VALLADARES, Adalia Lisett; ESTEVEZ PICHS, María Antonia  y  DOMINGUEZ URDANIVIA, Yideira. CONCEPTION OF THE TUTORIALS, FROM AN INCLUSIVE APPROACH, IN THE CAREER OF CHILD TALENT OF THE METROPOLITAN UNIVERSITY OF ECUADOR. Universidad y Sociedad [online]. 2017, vol.9, n.3, pp.225-231. ISSN 2218-3620.

In the current educational context, inclusive education is an essential element at all levels of education and aims to facilitate educational attention that favors the maximum possible development of all students. From this perspective, tutoring from an inclusive approach becomes a benchmark of quality and a requirement in response to the social commitment of equity and equality to the rights to education in the university context. In the present work the considerations about the tutoring with this conception are addressed, in the Career Talent for Children and Initial Education, of the Metropolitan University of Ecuador.

Palabras clave : Inclusion; Tutoring; accompaniment; transformation.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons