SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.44 número4Costos de las tecnologías de almacenamiento de energía térmicaAprovechamiento de las posibles fuentes de biomasa para entregar más electricidad en la fábrica de azúcar antonio sánchez índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

  • No hay articulos citadosCitado por SciELO

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Centro Azúcar

versión impresa ISSN 0253-5777versión On-line ISSN 2223-4861

Resumen

LA FE JIMENEZ, Raúl Yoel  y  CASTELLANOS CASTILLO, José Ramón. Knowledge management in cuban enterprises. cen. az. [online]. 2017, vol.44, n.4, pp.77-87. ISSN 0253-5777.

In Cuba the intensive use of knowledge has focused on some sectors more than others, despite the high level of training of human resources and the need to boost the Cuban economy with efficiency. This is the reason why the objective of this article is to propose a procedure for the implementation and improvement of knowledge management in Cuban companies. For this purpose, it was created a series of phases that follows a logical sequence for the implementation and improvement of knowledge management in any type of company.

Palabras clave : procedure; management; knowledge; Cuban companies.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons